پرسش های متداول

1-    مدارک موردنیاز برای شماره‌گذاری شامل چه مواردی است؟
مدارک شماره‌گذاری شامل اسناد خودرو، مدارک شناسايي شخصی و احراز محل سکونت مشتريان محترم می‌باشد. لطفا برای اطلاع کامل از مدارک شماره‌گذاری به این صفحه بروید.

2-    خودروهای نيسان در کدام مرکز شماره‌گذاری پلاک می‌شود؟
شماره گذاری در مرکز شماره گذاری میثم ( آدرس : تهران- کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج – خیابان داروپخش- خیابان روز دارو – مرکز شماره گذاری میثم- درب مخصوص خودروهای وارداتی به شماره تلفن ۴۴۹۸۶۰۰۰ ) انجام می‌شود.

3-    آیا شرکت جهان نوین آریا نماینده مستقر در مرکز شماره‌گذاری دارد؟
بله، اطلاعات تماس نماینده مستقر، در زمان انعقاد قرارداد به مشتری ارائه خواهد شد.

4-    آیا هزینه‌ی حمل خودرو به مرکز شماره‌گذاری به عهده جهان نوين آريا است؟
 هزینه یک بار حمل خودرو به مرکز شماره‌گذاری یا نشانی اعلامی مشتری فقط در شهر تهران به عهده شرکت است.

5-    آیا در مرکز شماره‌گذاری، لازم است پرداختی توسط مشتری انجام ‌شود؟
با توجه به اين که مشتريان ثبت نام‌کننده در شعب تهران، هزينه‌های شماره‌گذاری را در زمان انعقاد قرارداد می‌پردازند، در مرکز شماره‌گذاری هزينه‌ای نمی‌پردازند. هزينه‌های شماره‌گذاری مشتريان شهرستان توسط خود آنان در مراکز شماره‌گذاری پرداخت می‌شود.

6-    آیا امکان انجام روند شماره‌گذاری با اخذ وکالت‌نامه محضری از مشتری وجود دارد؟
بله. جهان نوين آريا برای تسهيل فرآيند خريد، حسب درخواست مشتريان گرامی و در چارچوب آيين‌نامه‌های مراکز شماره‌گذاری، اقدام به اخذ وکالت‌نامه و پيگيری فرآيند شماره‌گذاری خواهد کرد.
 
7-    آیا حضور شخص مالک و خودرو در محل شماره‌گذاری الزامی است؟
بله. در صورت عدم اخذ وکالت‌نامه، طبق مقررات، حضور شخصی مشتريان گرامی در مراکز شماره‌گذاری الزامی است.

8-    آیا تفاوتی در قيمت و شرايط فروش خودروها  در تهران و سایر نمايندگی‌های شهرستان‌ها وجود دارد؟
خیر، قیمت و شرايط فروش خودروهای نيسان در کلیه شعب و نمایندگی‌های جهان نوين آريا در سراسر ايران یکسان است.

9-    آیا امکان دریافت پلاک شهرستان در تهران و یا بالعکس وجود دارد؟
دریافت پلاک شهرستان در تهران امکان‌پذیر است ولی طبق مقررات، دريافت پلاک تهران در شهرستان‌ها شدنی نيست.

10-    در صورت عدم وجود نمایندگی در برخی از استان‌ها نحوه پرداخت هزینه حمل خودرو به محل اقامت مشتريان به چه صورت است؟
محل تحویل خودروها در شهرستان‌ها، همان نمايندگی محل انعقاد قرارداد خواهد بود.

11-    آیا امکان انصراف از خرید پس از صدور کاردکس وجود دارد؟
خیر. با توجه به تخصيص خودرو به مشتريان گرامی و صدور قانونی اسناد و مدارک که امکان ابطال آنها طبق مقررات وجود ندارد،

12-    در فروش‌های اقساطی نحوه صدور سند خودرو به چه صورت است؟
با توجه به میزان تسهیلات اعطايي به مشتريان محترم در زمان خريد، سند خودرو به صورت مالکيت مشترک (دانگی) ميان جهان نوين آريا و خريدار خودرو صادر می‌شود. پس از وصول تمامی اقساط خريد خودرو، سهم جهان نوين آريا در مالکيت خودرو بدون اخذ هزينه به خريدار منتقل می‌شود.

13-    مشتری پس از ثبت‌نام چگونه می‌تواند پيشرفت فرایند خرید خود را پیگیری کند؟
جهان نوين آريا برای آسايش خيال و کسب رضايت حداکثری مشتريان گرامی، امکان پيگيری آنلاين فرآيند خريد را از طريق وبسايت فراهم آورده است. مشتريان می‌توانند برای پیگیری آنلاین به صفحه‌ی پیگیری خريد در وبسایت جهان نوين آريا مراجعه و با وارد کردن کد پيگيری دريافتی از شرکت در زمان انعقاد قرارداد، از آخرين وضعيت فرآيند خريد آگاه شوند. همچنین امکان پيگيری فرآيند خريد از طريق شماره گويای جهان نوين آريا (8909 -۰۲۱) فراهم است.
14-    در صورت مفقود شدن یا سرقت اسناد و مدارک خودرو، نحوه درخواست المثنی به چه صورت است؟
مشتريان گرامی می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی فروش جهان نوين آريا مراجعه و از راهنمايي کارشناسان شرکت در تکميل دقیق فرم درخواست المثنی، جمع‌آوری و ارائه مدارک لازم استفاده نمايند.

15-    آیا شرکت جهان نوین آریا نمایندگی رسمی خودروهای نیسان است؟
بله. شرکت جهان نوين آريا نماينده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نيسان ژاپن در ايران است. برای آشنايي بيشتر با اين شرکت لطفا به صفحه درباره جهان نوين آريا مراجعه نماييد.

16-    نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از  فروش خودروهای نیسان در کدام شهرها ارائه می‌شود؟
مشتريان گرامی نيسان در ايران می‌توانند با مراجعه به تمامی شعب و نمايندگی‌های جهان نوين آريا در تهران يا شهرهای ديگر از خدمات فروش و خدمات پس از فروش شرکت متناسب با استانداردهای جهانی نيسان بهره‌مند شوند. برای اطلاع دقيق و به روز از آدرس و مشخصات شعب و نمایندگان جهان نوین آریا در تهران و ديگر شهرها به صفحه نمايندگان در وبسایت شرکت مراجعه نماييد.

17-    هنگام ثبت‌نام و عقد قرارداد خرید خودرو همراه داشتن چه مدارکی لازم است؟
مدارک موردنياز عبارت است از اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار، کپی مدارک احراز محل سکونت (سند ملک مسکونی یا اجاره‌نامه رسمی به همراه قبض گاز، آب یا برق به استثنای قبض تلفن).
 
18-    آیا امکان خرید آنلاین خودروهای نيسان در ايران وجود دارد؟
بله، جهان نوين آريا برای رفاه حال مشتریان گرامی، امکان ويژه خريد آنلاين محصولات نيسان را فراهم کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن لينک خريد آنلاين در صفحه نخست وب‌سایت شرکت، ضمن آشنايي با فرآيند خريد آنلاين، نسبت به خريد نيز اقدام کنند.
 
19-    آیا پس از خرید و عقد قراداد با شرکت، امکان واگذاری خورو به غیر (صلح با غیر) امکان‌پذیر است؟
بله، قبل از صدور سند و شماره‌گذاری خودرو، خريداران نقدی خودروهای نيسان می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه، نسبت به صلح مالکيت خودرو به غير اقدام کنند. واگذاری خودرو به غير در روش‌های فروش اقساطی شرکت امکان‌پذير نیست.

20-    درصورت تغییر آدرس محل سکونت مشتری (آدرسی که در کاردکس درج می‌شود) چه اقداماتی باید از سوی وی صورت پذیرد؟
مشتری به شرکت مراجعه حضوری کرده و فرم مشخصات مندرج در کاردکس را مجدد تکمیل و تایید می‌کند. اسناد و مدارک خودرو بر اساس مشخصات جديد اعلامی مشتری صادر و در اختيار وی قرار خواهد گرفت.

21-    آیا امکان خرید خودرو بنام شخص دیگری که که هنگام ثبت نام و عقد قرارداد حضور ندارد، وجود دارد؟
بله، مراجعه‌کننده با ارائه مدارک لازم برای خريد خودرو از شخص خریدار، می‌تواند به نام وی نسبت به خريد اقدام نمايد.

22-    در صورت خرید اقساطی خودرو، آيا چک‌های بازپرداخت باید حتما بنام شخص خریدار باشد؟
مشتریان گرامی می‌توانند در چارچوب شرایطی که در فرم‌های فروش مشخص است، چکهای شخص دیگری را ارائه دهند.

23-    مدراک لازم جهت خرید خودرو بنام اشخاص حقوقی چیست؟
مشتريان حقوقی می‌توانند با ارائه اساس‌نامه شرکت، فرم قرارداد با مهر و امضای مدیرعامل (و ديگر صاحبان حق امضا)، آگهی تاسيس شرکت در روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات آن، معرفی‌نامه نماینده خرید، تحویل خودرو و مدارک در سربرگ با مهر و امضای شرکت، کارت ملی نماینده و کپی مدارک شناسایی مدیر عامل شرکت، نسبت به خريد خودرو اقدام نمايند.

24-    خدمات گارانتی خودروهای نیسان به چه صورت است؟
کلیه خودروهای جهان نوین آریا دارای 3 سال یا 80.000  کیلومتر خدمات گارانتی هستند.

25-    آیا ترانزیت (کاپوتاژ) خودروهای رهنی امکان‌پذیر است؟
بله، در موارد خاص با ارائه وثیقه معتبر و مورد تایید جهان نوين آريا، اين امر امکان‌پذیر است.

telegram